Veelgestelde Vragen

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien je vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op.


Wat is Cadeaukaart.nl precies?

 »  Cadeaukaart.nl is hét online verkooppunt voor cadeaukaarten. Hiermee verzeker je de ontvanger van een prachtige belevenis. Van een uitgebreid diner tot een heerlijk boek voor op de bank!

 

Hoe plaats ik een bestelling? 
» Plaats de cadeaubox met de door jou geselecteerde waarde in je winkelmandje. Hierna kan je nog kiezen voor extra's zoals een themaverpakking (vanaf 0,99 euro) of een fles wijn (vanaf 9,95 euro). Ook kun je er voor kiezen de cadeauboxrechtstreeks naar de ontvanger te verzenden. Wij geven je ook de mogelijkheid een persoonlijke boodschap bij te voegen (tegen bijbetaling van 0,99 euro). Betalen kan direct via je eigen bank met iDeal of creditcard. Je kunt ook de gewenste leverdag doorgeven. Na afronding van de betaling krijg je een bestelbevestiging per e-mail. Klopt hier iets niet? Neem dan contact op.

 

Ik heb een klacht of vraag over mijn bestelling
» Cadeaukaart.nl is dé online verkoper van cadeauboxen. Wij helpen je dan ook graag bij het plaatsen van je bestelling. Mocht je een klacht hebben over een besteld product of over onze dienstverlening maak dan gebruik van het contactformulier of mail je bericht naar Cadeaukaart.nl. Je krijgt van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Kaarthouders met specifieke vragen omtrent bestedingsmogelijkheden verwijzen wij door naar de eigen klantenservice van de desbetreffende cadeaukaart. Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

 

In welke waarden zijn de cadeaukaarten verkrijgbaar?

»  Je kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal €10,00 tot maximaal € 150,00.

 

Hoe lang zijn de Cadeauboxen geldig?
 »  Onze cadeauboxen hebben een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld.

 

Op mijn factuur staat geen btw, klopt dat? 
» Dat klopt. Over cadeauboxen wordt geen btw geheven (vrijgesteld).

 

Hoe kan ik de Cadeaubox betalen?

» Je kunt je Cadeaubox betalen via iDEAL en creditcard. Zakelijke klanten kunnen per factuur bestellen.
  

Wat is de levertijd van de Cadeaubox?

» Wanneer de bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt deze de volgende dag bezorgd. PostNL levert niet op zondag en maandag.

 

Kan ik de Cadeaubox ook per e-mail ontvangen?
 »  Nee. Onze Cadeaubonnen worden fysiek in een luxe verpakking geleverd. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

 » Wanneer je een Cadeaubox bestelt, betaal je € 1,95 verzend- en administratiekosten. Bij bestellingen boven € 300 komt er € 8,60 bij voor aangetekende verzending. Je bestelling kan door de brievenbus.

 

Moet ik betalen voor de verpakking?

 » Je cadeaubox wordt standaard in een vouwverpakking geleverd. Voor €1,50 extra kun je jouw cadeau extra cachet geven door te kiezen voor een themaverpakking. 

 

Kan ik een persoonlijke boodschap bijvoegen?

 » Voor €0,99 extra voegen wij een persoonlijke boodschap toe. Kies voor deze optie in het bestelproces.

 

Ik probeer een Cadeaukaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

 »  Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@cadeaukaart.nl

 

Ik wil mijn Cadeaubox graag nog persoonlijker maken. Is dit mogelijk?

»  Je kunt een eigen foto op de kaart laten printen of een bedrijfslogo laten plaatsen. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op voor alle mogelijkheden en ideeën! Dit kan via klantenservice@cadeaukaart.nl.

 

Ik wil mijn Cadeaukaart retourneren. Hoe doe ik dit?

»  Het herroepingsrecht is uitgesloten voor bestellingen van cadeaukaarten via de website www.cadeaukaart.nl zodra deze op uw verzoek binnen 14 dagen worden geleverd. De cadeauboxen zijn waardepapieren die worden gezien als een vorm van dienstverlening, hierdoor kan bij levering binnen 14 dagen geen beroep worden gedaan op het herroepingsrecht.

 

Kan ik ook een latere leverdatum doorgeven?

» Ja, dit kun je aangeven in het bestelproces.    

 

Garantie en non-conformiteit
» Cadeaukaart.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Beantwoord het product niet aan je verwachtingen of heb je een verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan zo snel mogelijk contact op.

 Is je vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het klantenservice@cadeaukaart.nl Wij zullen je vraag dan zo snel mogelijk in behandeling nemen.