Vraag & Antwoord

Hieronder vind je de meest gestelde vragen op Cadeaukaart.nl:
  1. 1.Wat kun je op Cadeaukaart.nl?
  2. 2.Bestellen - Hoe werkt het?
  3. 3.Kunnen jullie mijn bestelling inpakken?
  4. 4.Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  5. 5.Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?
  6. 6.Ik heb een Keuzekaart van Cadeaukaart.nl ontvangen. Wat kan ik ermee en wat moet ik doen?
  7. 7.Hoe kan ik een cadeaukaart activeren?
  8. 8.Hoe bekijk ik het saldo op mijn cadeaukaart?
  9. 9.Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van een geactiveerde cadeaukaart?
  10. 10.Hoe lang is een cadeaukaart geldig?
  11. 11.Moet ik het tegoed op een cadeaukaart in één keer opmaken?
  12. 12.Waar kan ik mijn cadeaukaart besteden?
  13. 13.Hoe kan ik afrekenen op Cadeaukaart.nl?
  14. 14.Kan ik een cadeaukaart/geschenk ook retourneren?
  15. Om administratieve redenen is het niet mogelijk om een reeds uitgegeven cadeaukaart in te wisselen voor geld of een andere kaart. Er vindt geen restitutie plaats.

    Ruilen/retourneren van geschenken
    Heb je een geschenk gekocht en ben je niet tevreden omdat je misschien het verkeerde product hebt besteld of dat het product een mankement vertoond? Lees dan goed onderstaande informatie, zodat je weet wat wel/niet geretourneerd mag worden.

    Wat mag retour?
    - Producten die bij ontvangst, zonder het gebruikt te hebben, kapot of over datum zijn;
    - Je niet tevreden bent over het product, het product nog in de originele verpakking zit en de verzegeling niet is verbroken. Het product ruilen wij graag om voor het product dat je eigenlijk wilt hebben;

    Wat mag niet retour (ruilen)?
    - Chocolade dit i.v.m. dat we de houdbaarheid hiervan dan niet meer kunnen garanderen;
    - Producten waarvan de verpakking is geopend en/of beschadigd en de verzegeling is verbroken;

    Hoe kun je een geschenk ruilen/retourneren?
    1. Neem contact op met de klantenservice om het product aan te melden;
    2. De klantenservice bekijkt vervolgens of het product aan de voorwaarden voldoet om te retourneren;
    3. Wanneer het product retour gestuurd mag worden krijg je van de klantenservice een retourformulier toegestuurd om het product retour te sturen;
    4. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en stuur dit samen met het product retour;
    5. Je wordt door de klantenservice op de hoogte gehouden van het vervolg.
  16. 15.Overige vragen/ contactformulier
Staat je vraag of het antwoord er niet tussen? Vul dan het contactformulier in.
tracking pixel